MLGoons

Sup Goon
MLGoons

For real Goons

Latest topics

» Good Post Fragtality
The Official Under The Influence Thread - Page 3 Icon_minitime18/4/2016, 00:38 by JeXeD

» Bitches/Swag/Bullshit Thread
The Official Under The Influence Thread - Page 3 Icon_minitime15/19/2012, 20:51 by NahDudeFkThat

» y'all are my niggas
The Official Under The Influence Thread - Page 3 Icon_minitime14/22/2012, 14:17 by Kareem

» Good Frag Modtality
The Official Under The Influence Thread - Page 3 Icon_minitime12/21/2012, 15:25 by Confusion

» OT of OT
The Official Under The Influence Thread - Page 3 Icon_minitime19/18/2011, 02:37 by SamRambles

» hi and bye :(
The Official Under The Influence Thread - Page 3 Icon_minitime19/16/2011, 05:20 by SpartanX9

» Describe the poster above you
The Official Under The Influence Thread - Page 3 Icon_minitime19/6/2011, 05:41 by Kareem

» i miss dis
The Official Under The Influence Thread - Page 3 Icon_minitime16/9/2011, 05:38 by Kareem

» perma'd at em el gee
The Official Under The Influence Thread - Page 3 Icon_minitime13/27/2011, 12:32 by Kareem

Shopmotion


The Official Under The Influence Thread - Page 3 Empty

Navigation

Affiliates

free forum
 

    The Official Under The Influence Thread

    Gatman
    Gatman
    YAOWAdmin
    YAOWAdmin

    Posts : 109

    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Empty Re: The Official Under The Influence Thread

    Post by Gatman on 6/18/2010, 12:02

    TC, how was Coke?
    TetraCleric
    TetraCleric
    The Messiah
    The Messiah

    Posts : 171

    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Empty Re: The Official Under The Influence Thread

    Post by TetraCleric on 6/18/2010, 13:48

    It was meh. I wouldn't do it again.


    _________________
    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Signature123n
    K-rino
    K-rino
    Ke$ha The Goat
    Ke$ha The Goat

    Posts : 463
    Age : 25
    Location : In The Cut

    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Empty Re: The Official Under The Influence Thread

    Post by K-rino on 6/18/2010, 13:50

    don't do speed. take my tip. you feel really depressed after.
    TetraCleric
    TetraCleric
    The Messiah
    The Messiah

    Posts : 171

    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Empty Re: The Official Under The Influence Thread

    Post by TetraCleric on 6/18/2010, 13:51

    yea I wouldnt recommend speed either. I've not done it, but I'm pretty much against any and amphetamines.


    _________________
    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Signature123n
    JeXeD
    JeXeD
    Moose Patrol
    Moose Patrol

    Posts : 90
    Age : 28
    Location : An Igloo in Canada

    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Empty Re: The Official Under The Influence Thread

    Post by JeXeD on 6/19/2010, 00:37

    Yeah I'm still deciding on whether to try Shrooms or LSD or both. A bunch of my friends have done Acid but none of us have done Shrooms, and one day this summer we're going to try one or the other, dunno yet!
    K-rino
    K-rino
    Ke$ha The Goat
    Ke$ha The Goat

    Posts : 463
    Age : 25
    Location : In The Cut

    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Empty Re: The Official Under The Influence Thread

    Post by K-rino on 6/19/2010, 00:40

    Acid is stronger than shrooms from wat i heard.
    ZacBank
    ZacBank
    F*CKING NOOB
    F*CKING NOOB

    Posts : 23
    Location : Toronto

    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Empty Re: The Official Under The Influence Thread

    Post by ZacBank on 6/19/2010, 00:52

    I havn't smoked in 2 months... Trying to quit.
    Hashy
    Hashy
    F*CKING NOOB
    F*CKING NOOB

    Posts : 32

    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Empty Re: The Official Under The Influence Thread

    Post by Hashy on 6/19/2010, 00:58

    JeXeD wrote:Yeah I'm still deciding on whether to try Shrooms or LSD or both. A bunch of my friends have done Acid but none of us have done Shrooms, and one day this summer we're going to try one or the other, dunno yet!

    Most people seem to like Acid better. I'm the opposite though.
    MikeFreitas
    MikeFreitas
    Goonie
    Goonie

    Posts : 57
    Age : 28
    Location : fuck

    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Empty Re: The Official Under The Influence Thread

    Post by MikeFreitas on 6/19/2010, 01:21

    K-rino wrote:Acid is stronger than shrooms from wat i heard.

    complete opposite, shrooms take complete control over your mind in lower doses compared to acid, in which you can completely control your trip if you're taking one or two hits.

    acid has that stigma against it but it's a lot tamer than shrooms.
    TetraCleric
    TetraCleric
    The Messiah
    The Messiah

    Posts : 171

    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Empty Re: The Official Under The Influence Thread

    Post by TetraCleric on 6/19/2010, 01:50

    Acid > Shrooms though.


    _________________
    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Signature123n
    MikeFreitas
    MikeFreitas
    Goonie
    Goonie

    Posts : 57
    Age : 28
    Location : fuck

    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Empty Re: The Official Under The Influence Thread

    Post by MikeFreitas on 6/19/2010, 02:03

    agreed
    Gatman
    Gatman
    YAOWAdmin
    YAOWAdmin

    Posts : 109

    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Empty Re: The Official Under The Influence Thread

    Post by Gatman on 6/19/2010, 04:08

    hell yea that nigga shine all the time but look at him you can tell he from the hood
    bitch i feel good
    hold up roll up we just smoked 4 blunts and i'm feelin like i should
    bitch i feel good
    nigga where the liquor where the cups where the ladies where the sluts i'm drunk what
    bitch i feel good
    and i'ma stay a fresh fly nigga doin everything you would if you could
    bitch i feel good
    TetraCleric
    TetraCleric
    The Messiah
    The Messiah

    Posts : 171

    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Empty Re: The Official Under The Influence Thread

    Post by TetraCleric on 6/19/2010, 04:25

    Bitch I feel good, don't I look stupendous


    _________________
    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Signature123n
    Gatman
    Gatman
    YAOWAdmin
    YAOWAdmin

    Posts : 109

    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Empty Re: The Official Under The Influence Thread

    Post by Gatman on 6/19/2010, 04:31

    My shine is so endless, the shit you do to end this
    Even when i'm dead nigga's still gon' bump that chip shit!

    Chipppppppppppppp, one of the few doing something right in Cleveland..
    SpartanX9
    SpartanX9
    The Creator
    The Creator

    Posts : 239
    Age : 28
    Location : Banned

    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Empty Re: The Official Under The Influence Thread

    Post by SpartanX9 on 6/19/2010, 04:37

    Extasy is fun.

    Lingerave 2nite (linerie??? sp? underwear lol) Last one was tight so i dont see y this one shud be dif. Should I take some X or wut idk


    _________________
    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Marcd2523 The Official Under The Influence Thread - Page 3 45346381

    AIM: m Dmytryk09 <--IM abt anything
    TetraCleric
    TetraCleric
    The Messiah
    The Messiah

    Posts : 171

    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Empty Re: The Official Under The Influence Thread

    Post by TetraCleric on 6/19/2010, 04:38

    Yes you should.


    _________________
    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Signature123n
    SpartanX9
    SpartanX9
    The Creator
    The Creator

    Posts : 239
    Age : 28
    Location : Banned

    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Empty Re: The Official Under The Influence Thread

    Post by SpartanX9 on 6/19/2010, 04:53

    yes daddy.


    _________________
    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Marcd2523 The Official Under The Influence Thread - Page 3 45346381

    AIM: m Dmytryk09 <--IM abt anything
    TetraCleric
    TetraCleric
    The Messiah
    The Messiah

    Posts : 171

    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Empty Re: The Official Under The Influence Thread

    Post by TetraCleric on 6/19/2010, 15:04

    [4] and rising...needs some munchies though


    _________________
    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Signature123n
    SpartanX9
    SpartanX9
    The Creator
    The Creator

    Posts : 239
    Age : 28
    Location : Banned

    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Empty Re: The Official Under The Influence Thread

    Post by SpartanX9 on 6/20/2010, 01:39

    went rollin last night...and scored a free bowl...and ran the bp table for like 6 games lol

    good night son


    _________________
    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Marcd2523 The Official Under The Influence Thread - Page 3 45346381

    AIM: m Dmytryk09 <--IM abt anything
    MikeFreitas
    MikeFreitas
    Goonie
    Goonie

    Posts : 57
    Age : 28
    Location : fuck

    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Empty Re: The Official Under The Influence Thread

    Post by MikeFreitas on 6/20/2010, 02:11

    you drank while on ecstasy O_O
    TetraCleric
    TetraCleric
    The Messiah
    The Messiah

    Posts : 171

    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Empty Re: The Official Under The Influence Thread

    Post by TetraCleric on 6/20/2010, 02:27

    drinking while on ecstasy is awesome, because it really doesn't do much, but damn can you put em down lol. my problem when i roll is that i love to smoke, not that i get high, but i love the act of smoking, so i gotta make sure i have a lot of regs.


    [2] waken baken


    _________________
    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Signature123n
    SpartanX9
    SpartanX9
    The Creator
    The Creator

    Posts : 239
    Age : 28
    Location : Banned

    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Empty Re: The Official Under The Influence Thread

    Post by SpartanX9 on 6/20/2010, 03:28

    it was an interesting night but the ex was some weak shit Mad

    i mean it was iite but not the best...


    _________________
    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Marcd2523 The Official Under The Influence Thread - Page 3 45346381

    AIM: m Dmytryk09 <--IM abt anything
    SpartanX9
    SpartanX9
    The Creator
    The Creator

    Posts : 239
    Age : 28
    Location : Banned

    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Empty Re: The Official Under The Influence Thread

    Post by SpartanX9 on 6/20/2010, 05:27

    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Photo19

    free bowl i got last night


    _________________
    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Marcd2523 The Official Under The Influence Thread - Page 3 45346381

    AIM: m Dmytryk09 <--IM abt anything
    MLGKINGizASCRUB
    MLGKINGizASCRUB
    F*CKING NOOB
    F*CKING NOOB

    Posts : 48

    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Empty Re: The Official Under The Influence Thread

    Post by MLGKINGizASCRUB on 6/20/2010, 06:39

    u ppl are pathetic do heroin then you can talk to me.
    TetraCleric
    TetraCleric
    The Messiah
    The Messiah

    Posts : 171

    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Empty Re: The Official Under The Influence Thread

    Post by TetraCleric on 6/20/2010, 11:41

    MLGKINGizASCRUB wrote:u ppl are pathetic do heroin then you can talk to me.

    ha!

    [4] sippin lemonade with my feet up


    _________________
    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Signature123n

    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Empty Re: The Official Under The Influence Thread

    Post by xxIBla1nzSn1peRxx on 6/20/2010, 17:27

    i dont sober at all, i am always drink.
    JeXeD
    JeXeD
    Moose Patrol
    Moose Patrol

    Posts : 90
    Age : 28
    Location : An Igloo in Canada

    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Empty Re: The Official Under The Influence Thread

    Post by JeXeD on 6/21/2010, 15:04

    xxIBla1nzSn1peRxx wrote:i dont sober at all, i am always drink.
    congrats!

    My friend who I smoke with like every second night is in South Africa for the World Cup and I have no weedzzz Sad, I'm deprived and I want to get baked and watch futurama SO BAD.
    Kareem
    Kareem
    Bored
    Bored

    Posts : 268

    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Empty Re: The Official Under The Influence Thread

    Post by Kareem on 6/21/2010, 15:09

    TetraCleric
    TetraCleric
    The Messiah
    The Messiah

    Posts : 171

    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Empty Re: The Official Under The Influence Thread

    Post by TetraCleric on 6/21/2010, 15:54

    I made brownies tonight. I'm at about a [9]. Gonna roll a blunt, and hit [10] in a few.


    _________________
    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Signature123n
    MikeFreitas
    MikeFreitas
    Goonie
    Goonie

    Posts : 57
    Age : 28
    Location : fuck

    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Empty Re: The Official Under The Influence Thread

    Post by MikeFreitas on 6/21/2010, 16:47

    man i blazed through my hash in two days
    euphorics
    euphorics
    F*CKING NOOB
    F*CKING NOOB

    Posts : 9
    Age : 2017
    Location : Bethlahem

    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Empty Re: The Official Under The Influence Thread

    Post by euphorics on 6/21/2010, 21:31

    6 months sober in July. I'm just assuming health industry jobs require a urine test so I haven't been doing anything.
    euphorics
    euphorics
    F*CKING NOOB
    F*CKING NOOB

    Posts : 9
    Age : 2017
    Location : Bethlahem

    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Empty Re: The Official Under The Influence Thread

    Post by euphorics on 6/21/2010, 21:32

    Oh and /buzzkill.

    I have been listening to Curren$y again so I've been wanting to smoke.

    Eh...
    Gatman
    Gatman
    YAOWAdmin
    YAOWAdmin

    Posts : 109

    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Empty Re: The Official Under The Influence Thread

    Post by Gatman on 6/22/2010, 13:53

    Baked..
    Splatskiii
    Splatskiii
    F*CKING NOOB
    F*CKING NOOB

    Posts : 30

    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Empty Re: The Official Under The Influence Thread

    Post by Splatskiii on 6/22/2010, 16:09

    Recovering right now...
    Gatman
    Gatman
    YAOWAdmin
    YAOWAdmin

    Posts : 109

    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Empty Re: The Official Under The Influence Thread

    Post by Gatman on 6/23/2010, 04:17

    that's why alcohol is <<<<<<
    K-rino
    K-rino
    Ke$ha The Goat
    Ke$ha The Goat

    Posts : 463
    Age : 25
    Location : In The Cut

    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Empty Re: The Official Under The Influence Thread

    Post by K-rino on 6/23/2010, 09:35

    Weed >
    Gatman
    Gatman
    YAOWAdmin
    YAOWAdmin

    Posts : 109

    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Empty Re: The Official Under The Influence Thread

    Post by Gatman on 6/23/2010, 11:03

    and TC, it burnt fine this time, it just was harsh as hell and tasted like tree bark

    it was a great high tho, lol.
    avatar
    ImCoolNSich
    F*CKING NOOB
    F*CKING NOOB

    Posts : 11

    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Empty Re: The Official Under The Influence Thread

    Post by ImCoolNSich on 6/23/2010, 16:08

    Baked. lawl.
    Gatman
    Gatman
    YAOWAdmin
    YAOWAdmin

    Posts : 109

    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Empty Re: The Official Under The Influence Thread

    Post by Gatman on 6/24/2010, 14:06

    mmmmmmmm

    Smile
    Splatskiii
    Splatskiii
    F*CKING NOOB
    F*CKING NOOB

    Posts : 30

    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Empty Re: The Official Under The Influence Thread

    Post by Splatskiii on 6/29/2010, 15:18

    Alcohol's fine if you're a tank.

    afro
    NyTeMaRe
    NyTeMaRe
    F*CKING NOOB
    F*CKING NOOB

    Posts : 10

    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Empty Re: The Official Under The Influence Thread

    Post by NyTeMaRe on 7/5/2010, 14:28

    I smoked 2 grams of some white widow with a friend not that long ago.

    I'm fucking baaaked, and have the munchies like crazy!

    Not to mention, poppin' them xanies as well.

    Any suggestions on what I should eat?
    K-rino
    K-rino
    Ke$ha The Goat
    Ke$ha The Goat

    Posts : 463
    Age : 25
    Location : In The Cut

    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Empty Re: The Official Under The Influence Thread

    Post by K-rino on 7/19/2010, 02:58

    Young Khalifa

    Sponsored content

    The Official Under The Influence Thread - Page 3 Empty Re: The Official Under The Influence Thread

    Post by Sponsored content


      Current date/time is 5/27/2019, 12:29